ahmadilamerd

این وبلاگ را ساختم تا با دیگران ارتباط بر قرار کنم وبرای سرگرمی مردم وباخبر شدن از مطالب علمی وبرنامه های کامپیوترو...

ahmadilamerd

این وبلاگ را ساختم تا با دیگران ارتباط بر قرار کنم وبرای سرگرمی مردم وباخبر شدن از مطالب علمی وبرنامه های کامپیوترو...

حسن احمدی طراح سایت . وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

وبلاگ نویسی یکی از بهترین کسب و کارهایی آنلاین است که شما همین امروز می توانید شروع به انجام آن نمایید. دلیل اینکه وبلاگ نویسی را اولین مورد از موارد کسب و کار آنلاین بیان کردیماینست که سرمایه خاصی نیاز ندارد . برای وبلاگ نویسی کافیست روی یکی از سرویس دهنده های وبلاگ یک کد کاربری بصورت رایگان ایجاد کنید و بدون هزینه شروع به وبلاگ نویسی نمایید. و یا اینکه فقط هزینه ثبت یک دامنه و هاست را بدهید و مثلا یک قالب رایگان وردپرس نصب نمایید وشروع به نوشتن مقالات در زمینه کاری خود نمایید. بجز هزینه هاست و دامنه شما فقط زمان و انرژی مناسب برای نوشتن مقالات کاربردی و کاربرپسند صرف می نمایید تا وبلاگ شما برای کاربران کیفیت لازم را داشته باشد.

 

با وبلاگ نویسی می توانید به یکی از روش های زیر کسب درآمد کنید:

نمایش تبلیغات در وبلاگ

 تبلیغ محصولات وب سایت های دیگر . وقتی شخصی از طریق سایت شما وارد سایتی دیگر شود و محصولی خریداری نماید به ازای آن شما پورسانت دریافت می نمایید.

از این روش ها و سایر روش ها می توانید در وبلاگ خود کسب درآمد کنید البته پیش شرط آن انتخاب بهترین روش برای وبلاگ نویسی می باشد. توجه کنید که وبلاگ نویسی تنها نوشتن مقالات با کیفیت نیست بلکه تحقیقات در مورد کلمات کلیدی سایت ها . انجام سئو  ساخت یک لینک و بازاریابی محتوا را نیز شامل می شود

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • حسن احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی